penangan homesick ='(

ooh dear..

symptom homesick semakin menjadi-jadi sejak kebelakangan ni..

hari tu my lil brother ada send gambar Abah and Ummi through Whatsapp, terlepas juga rindu sikit sebab gmbr tu direct send lepas snap.


my love one!

exam tinggal lagi beberapa paper, macam yang tertera di bawah,


tak sabar rasa nya mau jejak kaki d Malaysia dan luangkan masa dengan family yang sudah lama terpisah dek kepentingan untuk mengejar cita-cita.

tak sabar rasanya mau makan makanan yang ummi masak, tak sabar dengar taklimat dan ceramah motivasi Abah yang berjam-jam panjang nya sambil buat muka mendengar apa Abah cakap tapi pada hakikatnya fikiran ntah kemana waktu Abah membebel hihi

tak sabar rasanya mau ziarah pusara Atok.. =(

fyi, my Atok telah kembali ke rahmatullah pada 6 Disember 2012 yang lalu. Saya tidak punya masa untuk update mengenai itu, atau mungkin lebih tepat lagi, saya tidak mahu bercerita mengenai itu, sebab saya takut saya terbawa-bawa sedih saya hingga tak dapat fokus kepada pelajaran saya.

alhamdullillah walau pun agak payah juga untuk saya terima pada mula nya, tapi sekarang ada okay okay juga sudah. Tapi kadang-kadang saya teringat2 juga. I miss him..miss him so much!

Al-Fatihah~

ada sebulan 2 hari lagi sbelum my flight take off dari sini..menghitung berapa helai muka surat lagi untuk di cover sebelum masuk exam hall, sambil sambil tu menghitung hari untuk balik ke pangkuan keluarga di penghujung Jun nanti in shaa ALLAH.


jarak flight yang harus ketempuhi nanti..9254km~




4 comments:

Greenlava said...

Moga dipermudahkan urusan Inshaallah.

Eintan Nurfuzie said...

gs luck exam

http://www.nurfuzie.com/2013/05/rumpai-laut-sebenarnya-tiada-kolagen.html

izzuddinfz said...

Buat elok2 exam... Goodluck!

Unknown said...

thx semua ^^ in shaa ALLAH will try ma best!