UNKNOWN will remain UNKNOWN

AssalammualaikumWBT and Salam 1Malaysia~

UNKNOWN remain an UNKNOWN..am im right? sengal gilak aku dengan mereka yang bergelar unknown ni..sudah lah x kenal..pastu hantar mesej direct g inbox..check mutual frens, ZERO! teda seorang pun kawan aku yang berkawan dengan dia dalam FB tu..so how can you get my FB account? okai xmahu la emo kan..but seyes aku sengal jugak dengan unknown unknown ni segala..walaupun aku ni boleh di kategori kan sebagai meraka yang "mesra alam" but still aku masih tahu dengan siapa aku patut ber "mesra alam" tu..dha aku xkenal so for what reason aku perlu layan kau..huh! sorry la sebab aku xkan layan sebarang pertanyaan dari unknown..kalau kawan blogger, please mention it..sebab aku ni bukan nya kenal semua orang..huhu T_T 

fyi aku akan approve jugak friend request tu klo dia ada mutual group dengan aku..e:g We Are 1992 or group blogger2 tu..insyaALLAH aku approve..tapi kalau langsung teda mutual tu..JANGAN HARAP aku mau approve..yang ada mutual friends pun aku tapis-tapis lagi..sebab kadang2 yang meng-add ni bukan nya aku kenal langsung, mungkin kawan aku kenal, tapi aku tidak, jadi kenapa perlu approve kan?? okai enough dengan UNKNOWN ni..lepas ni sebarang UNKNOWN tidak akan di layan lebih-lebih lagi mereka2 yang banyak soal..kbai! 

aku tanya dia, dia plak pegi tanya aku balik -.-'' urgh!


p/s : sebenar nya aku bukan mau post pasal ni, ada benda lain aku mau post, tapi truss terbantut sebab aku sengal dgn Encik Unknown ni..huh! lain kali la aku cerita pasal c Lilo yang beranak suda tu..besok ka lusa ka tulat ka..kami suda pegi tengok Lilo dengan twins tadi..nnt aku update k..insyaALLAH~


No comments: