my 1st Friday in 2012

AssalammualaikumWBT and salam 1Malaysia people (^_^)v

see how much I LOVE BLOGGING?? sehari sampai 2x aku hupdate kan kan kan? the truth is, THIS IS MY HOBBY! hobby kan something yang kita lakukan waktu ada masa terluang, so here I am..tengah meluangkan masa menaip setiap patah perkataan di atas papan kekunci lappy aku ni..so sweet kan?? dussshhh! tiba-tiba ckp sweet, for what crap?? urgh!

so today is the day huh?..1st Friday for 2012..so I like to share with u'olls what happened on this day..secara officially nya our friday here is not over yet..but still aku suka habis kan ia awal ikut waktu Malaysia..muahaha =D

pheww..luckily nothing bad happen today..I woke up earlier than usual bcos I go to bed earlier last night..oh fyi every weekend aku bangun lambat sebab tidur lambat..am I'm that stupid pegi mention bad habit sendiri? haha bikin malu owh anak dara sorang ni..ish ish ish~

then for the whole day..not whole actually, baru 18 jam berlalu..aku berteleku depan buku, study for my upcoming midterm exam..sambil2 tu aku bukak mukabuku jugak..kahkahkah =D buku and mukabuku memang sahabat sejati yang xdapat aku pisahkan, someone slap me please for talking this nonsense huhu dussshhhh! thx! other than dat makan nap mandi etc la kan..hihi

Endocrine made me realize the important for taking care your emotional

hari ni langit yang menghiasi ruang angkasa Zagazig agak cerah..awan berkepul-kepul bak gula kapas..yummy! hari cerah but still sejuk gilak! sinaran mentari yang memasuki ruang jendela kamar ku aiseh ayat novel tuhhh..haha masih xdapat mau cover kesejukan musim sejuk ni..apa tah lagi bila heater yang tekun berada di sebelah aku sama jugak xdapat mau cover kesejukan hari ni..16 degree is too cold for me? ada kah cold sensation aku hyper excited? -.-'' urgh!

see I told you..macam gula kapas!

 then tadi time tutup tingkap waktu azan maghrib berkumandang, aku nampak bulan dari jendela aku..selalu nya bulan tu xkan berada di situ..okai ini situasi yang jarang aku dapat..sebab selalunya aku akan nampak bulan dari bilik depan..malam ni plak betul2 depan jendela aku..excited lagi, so tangkap gambar..hehe oh happy nya hari ni..

Subahannallah indah sungguh ciptaan ALLAH ini~

then baru jak sekejap tadi ex housemate aku bagitahu yang kucing dia mahu melahirkan generasi pertama suda..oh yeah! I'm happy to hear that..mana nda nya, kucing tu la kawan aku berlari-lari d rumah lama kami, bukan sebab main kejar-kejar or hide and seek..tapi sebab aku takut dia cakar aku..haha..rindu plak sudah sekarang dengan Lilo..fyi tym beli dia dulu, rasa nya macam awal tahun, tahun lalu jugak kali tu ar, masa tu baru umur dia sebulan ka klo aku nda silap..and now, dia mau melahirkan anak sudah..aiseh sound like human kan..haha oleh sebab ini 1st tym dia belajar untuk melahirkan anak2 dia..I pray Lilo with her kittens will safe..rasa nya baru jak tuan dia kasi mengawan..around 2 and 1/2 month jugak sudah la..Lilo ni subur bha and menjadi jugak ar proses tu..haha okai itu censored..kahkahkah

C gumuk Lilo! 


okai enough dengan blogging, even blogging is my HOBBY I still have another commitment right?..kena refresh kan diri semua then sambung study balik..exam aku tinggal lagi 13 hari..and aku still "lugai-lugai" orang sabah bilang..kadang2 buku yang tengok aku, bukan aku yang tengok and baca buku..huhu memang mau minta kena tampar tampar kena bagi kesedaran bha aku ni..tadi pun my ummi sudah pesan "blog blog jugak, study jangan terabai.." aiyai big boss! saya yang mendengar kata..anak yang baik adalah anak yang mendengar kata kan..so aku mahu jadi anak yang baik..(^_^)v 

nanti kalau aku free lagi and tiada benda mau dibuat aku update la lagi..aku tahu post ni bakal berhabuk tersadai dekat sini sebab teda orang yang akan baca sebab sudah tengah malam di  Malaysia kan..huhu..nda pa yang penting aku sudah tulis benda yang aku mahu tulis, baca nda baca tu belakang kira la kan..aku ada 500++ follower but xtahu 500++ tu baca ka jugak setiap kali kalau aku post..huhu sedih~ bha..undur diri dulu ar..wassalam~


1 comment:

cik einul said...

macam cerah lagi je kat luar tu???singgah blog sy ceritasebalikcerita.blogspot.com