kami sudah jadi "granny" laaa!

AssalammualaikumWBT and salam 1Malaysia reader!! (^_^)v


how are you today? hope semuanya baik2 and sihat2 saja kehendaknya..kalau tak sihat tu bawak2 la pegi klinik k..(^_^)

u'olls know what, we have become grandma!! so that mean we are old, right? haha opkos not! sebab kami tiada anak lagi laaa..kawin pun belum, tiba2 ada cucu pulak kan? mustahil..haha.. its Lilo lorh..

Lilo who? you dont know Lilo? alololo..jom kita skodeng siapa Lilo ni actually..kita tgok gambar2 dia dengan twin k and gambar2 posing maut Lilo dengan "aunties" dia yang berganda2 lagi comel and cute dari dia..muahahaha perasan nak mampos


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

tadaaaaaa!! 


this is Lilo!! c gumuk Lilo! 


dan ini dia si twin (^_^) cute kan? macam tikus! haha


and now, turn kami plak ambik gambar dengan new mummy Lilo (^_^)











 


si Lilo ni bukan kucing kami, tapi dia kucing ex housemate kami yang lama , dia yang beli and bela..kami tumpang main jak..oooopppppsssss! not kami actually, mereka..sebab aku ni bukannya berani sangat dengan kucing2 ni..fyi, aku takut dengan kucing sebab aku takut kena cakar and kena gigit, time bergambar dengan Lilo tu pun aku takut sangat dia cakar aku, ambik gambar trus lari jauh2 dari Lilo..penakut kan aku? sila la gelak kan..(-___-)v thx! huhu

tapi aku jugak yang excited gilak bila dapat tahu Lilo sudah beranak..haha oh ya, Lilo mengandung pun kami x tahu..sebab bulu Lilo tebal and macam "date" Lilo dengan Buo tu tidak menjadi jak..so tak dapat confirm kan yang Lilo ni mengandung ka nda..

fyi, empunya kucing turut sama menolong untuk Lilo keluarkan anak2 dia satu persatu..jadi doktor bha suda si kawan..doktor haiwan la tapi..haha =D 1st kitten mati, maybe sebab lemas, dunno laa.. 2nd and 3rd jak yg selamat..but its okay, first time Lilo belajar beranak, nanti lama2 pandai la tu dia mengejan segala..haha (^_^)

naaaa..selesai cerita pasal Lilo and the twin and kami yang perasan jadi "granny"..sila la menyampah..haha

exam aku lagi tinggal 9 hari..dari hari ke hari aku makin kecewa dengan diri aku sendiri..kadang2 mood study aku tiada..kadang2 start jak study mula la aku menguap balik-balik, kadang2 aku boleh tertidur time study, STRESS dengan diri sendiri..tido awal pun bangun nya sama macam tido lambat..pasang alarm, pastu berbunyi nanti, tangan aku plak yang gatal kasi mati balik  >.<" 

mau jugak teguk nescafe secawan, tapi aku takut sangat aku tak dapat lelapkan mata time tido malam..then berakhir dengan tidak dapat beri tumpuan dalam kelas T_T tu yang aku takut..huhu

siapa ada tips macam mana mau kasi maintain tumpuan and dapat bukak mata luas2 time study, share2 la dengan aku..or tips yg lebih efektif untuk study pun boleh bagi..aku sudah juga tanya kawan2 aku yang lain..insyaALLAH aku akan start guna tips dorang tu..but at the same time, sepa yang ada tips tu boleh la share dengan aku k..thank you! 

bha aku undur diri dulu ar, masih ada benda yang aku perlu lakukan..wish me luck for my upcoming exam k..wassalam~

No comments: