berdebar mahu ketemu "dia"

Bismillahhirrahmannirrahim..

Assalammualaikum WBT and Salam 1Malaysia (^_^)v



lubbdupplubbdupplubbdupp bunyi jantung aku,tachycardia 

mungkin macam ni?dunno~

hari ni dapat berita a.k.a news yang menyentap jantung aku untuk seketika..U_U 23 days left? Astagfirullahalazim..23 hari jak lagi tinggal untuk aku prepare apa yang patut? 

cepatnya..terlalu cepat..rasa diri ni macam tak sempat seja mau touch up apa yang patut..rasa tak sempat mau tampal mana2 yang leaking lagi sobsobsob U_U..

berdebar betul aku rasa mahu ketemu "dia" yang belum pernah aku jumpa..ini lah kali pertama untuk tahun ni..1st tym ni mau jumpa "dia" secara face to face..

aku takut kalau aku xdapat bagi yang terbaik untuk "dia" , itu satu kemaluan yang besar okai! bukan di depan "dia" seja..also in front semua kawan-kawan aku kalau aku x dapat show yang aku ni sudah sedia untuk bersama-sama dengan "dia".. 

selama 4 hari aku akan bertemu dia..dengan tema yang berlainan..

what should i do? 

of course la kan aku kena prepare banyak benda..sangat banyak benda..hari-hari aku akan bertambah hectic! selain terpaksa menghadiri kuliah aku jugak kena prepare untuk ketemu "dia",

 mungkin aku akan jarang update ayat malar aku or mungkin aku akan hilang buat sementara waktu..iya la kan..aku kena prepare, kena nampak perfect di depan "dia"..

so see you guys soon! till then, please pray for me k! date dengan "dia" ni memerlukan semangat yang tinggi, konsentrasi yang mantap, fizikal yang sihat dan opkos ilmu di dada yang paling penting..

sebab nanti nampak dumb seja..malu la aku nanti..huhu..pray for me k! 

siapa dia? mahu tahu? 

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

just a little more..be patient......

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 Pray for me k guys! 

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

takut sangat xdapat bagi yang terbaik untuk "dia"

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

tidak lain and tidak bukan lagi.......

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

"dia" a.k.a .........

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

MIDTERM EXAMINATION!!!!! =D 

ada yang panik ka? hehe..just for fun maaaaa (^_^)v

kalau tiada, hampeh! *kecewa*

the exams will start from 19 Jan till 26 Jan 2012..

the "date" schedule~ wheeee =D

9 Jan - Physiology 
22 Jan - Biochemistry 
24 Jan - Histology 
26 Jan- Anatomy...

wish me and my fellow friends success k! 

wassalam~

In your dream! (-__-)v

2 comments:

Anonymous said...

ish, apalah akak nie..
mati-mati igt org yg wat akak fall in ♥//
btw, saye da follow akak, follow saye lak k

syahirahfs said...

ak da agak da. ahahaha
ALL the best syan ^__^