Random #7 : masa is time




Assalammualaikum WBT..

selamat hari raya maaf zahir batin semua =)

tengah2 dok seronok celebrate raya aku lak tengah kesakitan..

biasa la bila masa is time kan cik kak..*sigh*




kalau bagi budak2 pompuan ni perkara biasa la kan..

tapi jangan ambil lewa plak dengan benda2 macam ni..

kalau tahap sakit dia tu terlebih2 baik bawak la jumpa dengan Doc k..

pegi periksa, jgn ckp, "ala...biase la tu~"

xde biasa nya kalau sakit sampai xboleh nak wat kerja, asyik dok terbaring jer memanjang kan..

tapi the point here, bukan la aku cramps sampai macam tu..hihi

ni mau habaq mai, bila masa is time.....

puh-lisssss! jangan cari pasal ngan aku k..

silap silap dengan kau kau aku black list..

xpasal pasal lak nnt ada yang kena maki hamun aku lak kan..

dat y la aku kena banyak kan bersabar..maksud lain nya ZzzZz ja la keja aku..haha XD

okai la..enough ngan merapu rapah ni..aku mau nap jap..ngeh ngeh ^^

gud afternoon semua..-_-"

p/s : ummi ckp gara2 makan ice cream la tu, sakit sampai macam ni..aik, iya meh? =.=" layanz ja la~



No comments: