Random #8 : TAKE NOTE!!




Assalammualaikum and selamat petang semua ^^

okai..petang2 macam ni aku keboringan la pulak dha..*sigh*

dha habis tukar banner blog and lagu blog, tba2 lak ble boring..

mata aku lagi asyik berair ja dr tadi =.=''

aigoooooo~

ni la bila tgh masa is time ni kan..aku jadi la beruang polar..tido makan ja keja~ -_-




tadi ikut parents aku ngan akak aku pegi shopping barang2 akak aku masuk Uni lusa..

korang tau, benda pa yang banyak aku borong?!

SNACK!! aku mau jadi lagi "comey" hahaha XD

rasa macam aku lak yang mau masuk asrama balik..

rasa diri masi mude gitew..hahaha XD ok perasan nak mampos~





okai, actually nak habaq mai kat cni..

bagi mereka mereka yang dha join GA aku yang 1st tew..

first of all...Thank You soo much!! syukran jazilan guys ^^

kalau ada yang masih xtau psl GA tu..ble klik SINI k ^^



okai, then untuk pengetahuan yang telah join and yang bakal join GA tu..

ni cik syan nak habaq mai kat korang semua..

if GA ni mendapat sambutan, i'll tambah mambah hadiah nya ^^

samada dalam bentuk DUIT RAYA or GIFT ^^

depend la dengan rezeki aku..hehe =)

okai..kalau DUIT RAYA tu, opkos la kan kedit masuk dalam hapeh korang..

tapi xsama la ngan yang 1st winner ek..kira macam DUIT RAYA SAGUHATI gitew ^^ 

harap xrasa berat sebelah ek..im still student maaa..xkaya ag ni..nnt dha kaya, aku bg cek kat korang..haha

klo GIFT tu..hanya yang 1st winner will get the mystery gift ^^

so jom pakat2 join GA aku yang 1st tym aku wat ni..hehe promo jap

ajak kawan2 join sekali k guys!! ^^



Okai enough merapu rapah kat blog ni..

dha masuk maghrib dha kat negeri d bawah bayu ni..

nanti ummi aku datang bilik aku, mmg sia sia aku kena bagi "ceramah" free..haha XD

adios gegel and boboy semua ^^

~wassalam~


p/s : sambil buat post, mulut aku pun d sumbat dgn Strawberry yogurt Dutch Lady yang rendah lemak lagi berkrim ^^..mau bagi maintain shape badan yang sememangnya ramping rampang ni..haha..perasan nak mampoi minah sorang ni..=D