: : Dubai vacation ^^: :

Assalammualaikum & salam sejahtera olz~ ^^

mayB ni bukan la post aku yang pertama sejak kembali ke mesir ini..

kali ni aku janji tidak ada unsur2 luahan di sini..*wink*

kan b4 ni aku asyik dok post "beg aku terlebih muatan!".."takut xlepas kargo"..kan?

tapi sekarang aku nak ceta part aku dha otw g sini..okai? ^^

nak ceta the whole story aku takut panjang cerita dia nnt..

so aku nak ceta part d mana tahap keterujaan aku meninggi..aiseh! ^^

aku mo bagi jeles mereka mereka yang pasti merasakan kejelesannya..auch!

di mana ek tahap keterujaan aku agak meninggi sedikit??

hurm...@_@

off course la time transit di DUBAI!!! ^^

yes! kami transit d dubai for about 22 hours u..memang best la..

dha la dpt tido d hotel secara percuma..di taja ag u..kerajaan msia taja..^^ thx PM!

then dpt lak aku ngan beberapa orang member g round2 sekitar Dubai!! auwch!! exciting!!

nah..aku nak bagi tengok gambar2 yang sempat kami snap snap tym our "vacation"



*awan gula kapas Dubai...^^


*Posing jap dekat papan tanda Hotel..see x nama hotel kami??


*Burj Khalifah..tallest building in world now~


* dduk jap..panat der~


*bila la sang prince charming mo dtg ambil ni ar...^^..lawa kan?????pemandangan dia...bukan aku~


*its Dubai babe!!


*see betapa membangunnya Dubai~


*peace no war ^^


*c khalid baito!!



*haha..kcu gambar c khalid..^^


*7 Star Hotel <-- aku xtau nama benda ni pa..lupa =.="



*okai, ni part yang aku mauuuuuuuuuu sangat kamu tau..teksi dia CAMRY! gaji pemandu teksi ni 5000 Dirham per mount!! sama ngan gaji permulaan Doktor d Malaysia doe!!! g check nilai matawang Dubai ma Malaysia..hampir sama nilai!! xsuka!xsuka!


*posing ala2 cumil depan Hotel Atlantis di Palm Island...^^


*ni la Palm Island Dubai...kredit tu mr.google kita..*wink*..

kat bulatan atas tu la terletaknya Hotel Atlantis..^^


*Dubai! i'll make sure i'll come back there!!


*kami yaang sedang "vacation"


*muka tym sampai d Cairo uda~ ^^


end of the story of our 22 hours "vacation" in Dubai..^^

 klo nak tau lebih bnyak tentang sepa yang dha pernah g Dubai..

klik SINI..sempai pinjam post ek..Blog Anak Ayah..^^


and now..

PEGEMBARAAN AKU BERMULA LAGI..AND I SWEAR ITS FOR REAL NOW!!

peace no war der!!


P/S : pagi tadi nak bangun awal..set alarm dha jam 330 am, but c syaitan itu lagi kuat dari aku..hukhukhuk     (-__-,,)..kaciwa ngan diri sendiri!!!!!!!

3 comments:

Shasha Ira said...

syan~~burj al-arab la 2..atas 2 ada bulat kan??actly court tenis..court tenis trtinggi kali r d dunia,haha..

Unknown said...

haha..yang hotel 7 star tu ka kak??

Anyyss Shuhaimi said...

wah..nk wat gop ke dubai la cmni...