: : ni aku bha : :

no more lagu jiwang kat cni..

dha xde ag lagu YANG TERINDAH_DAKMIE kat sini..

korang ble la g dgr kat mana mana klo nak berjiwang..

aku out of service..

aku dha xnak MELIBATKAN diri dlm menda menda mcm ni ag..uiseh! ^^

actually..

aku TERSEPIT diantara DUA INSAN..chewah! 

menjadi rebutan bha kunun..

ka aku perasan ja melebih..hahaha~ ^^

yes! aku TERSEPIT ni..

xtau mana satu yang mau menjadi peneman hati ini selalu..

aku xmo dha men2 ni..nak gak seyes..*wink*

memang STUDY COMES FIRST..but THIS IS ONE OF MY FUTURE gak bha..uiseh!

mesti ada antara kamu yang akan cakap MASIH AWAL bha syan..

lek lek ko..

KALAU KAU IYA LA KALI AR MASI AWAL~

its my life..so LANTAK i la nak fikir menda ni AWAL AWAL..^^

klo u rasa i ni menganggu hidup u jer..

tu hah, g atas belah kanan, klik button kaler merah tu..bubye~ 

okai, xmo meluah awal awal pagi ni..

out, nak study luk b4 gerak g kuliah..


~wassalam~

1 comment:

♥ Cik Panda ♥ said...

hehehe. aku pun syan. aku pun suda pikir ni benda. hahahaha