my mood sway, dislike!

Assalammualaikum WBT and salam 1Malaysia..

recently I got my "special" MC.."special"? hurm..alaaa...yg kiter owang pompuan selalu dapat dekat hujung/awal bulan tu ler yunk..hukhukhuk *cough* and for that my mood also in a bad condition, very bad condition..T_T dislike! tolong la pergi main jauh-jauh wahai encik mood sayang..saya xnak main dengan awak..sebab awak akan buat heart saya beats faster, my lacrimal gland secreting tears tanpa diundang, my facial muscles trying hard to make a very very nice expression..and it made me the pathetic person in the world at that time..dusshhhh!! xsuka!

aku sakit hati tak tentu pasal..but ada masa nya aku akan happy semacam..macam hari ni, bila ter-mention pasal A hati aku berbunga riang..dalam hati ada taman giteww..hikhik muka aku dha blushing kot time tu..and time tu mood aku dha rotate 360 degree ke mood happy..oh yeah! suka! but suddenly mood aku rotate lagi balik 360 degree ke sebaliknya, and it make me annoyed! urgh! oh sila la berlalu dengan baik ya encik mood..saya nak kembali normal..U_U

dear friends..please help me..please dont make me annoyed..bcos I really didn't like it..or maybe aku jak yang tak perasan yang aku buat kamu annoying kan..huhu sorry! maalish!..but still why should only me yang kena keep it by myself..aku mahu cakap yang aku sakit hati but aku xdapat mau bagitahu dekat kamu..you know y? bcos aku kena jaga hati kamu, kamu kawan aku, aku xmahu kawan aku sakit hati dengan aku, but still kamu tiada hak untuk sakitkan hati aku, lebih2 lagi bila aku dalam MC ni..sebab encik mood aku tengah meroyan sekarang..urgh!! so I've decided to remain silent and please jangan buat sampai aku tak mampu mahu tahan lagi, then aku akan luahkan segalanya dan something bad happen antara kita..really dislike it!huhu sabar adalah kunci segalanya yes! sabar~ but sabar masih ada had nya kan..

naaaa tengok aku sudah meluah benda yang tak patutnya aku luahkan..huhu mummy!! i wanna to cry! ada orang yang nak pinjam kan shoulder dia untuk aku tumpang nangis jap? huhu

aku mau cerita pasal mood aku yang tengah dondang sayang ni bha actually..huhu..setiap bulan aku akan macam ni..kalau dari segi medical nya, keadaan ini berlaku di sebabkan ketidak stabilan hormones dalam badan especially oestrogen and progesterone..-.-''

untuk kali ni aku share dekat blog..selalunya aku akan merepek merapun dalam twitter aku jak..orang nak cakap aku so whatever aku xkisah sebab sukasuki aku lah nak tweet apa ponnnn..huhu..exam dha semakin hampir..less than 15 days lagi..if aku x control encik mood ni sebaik mungkin aku akan tewas dalam permainan dia..urgh! jangan harap aku nak senang lenang nak bagi kau menang wahai encik mood! sila la beware dengan saya k..okai encik brain sila ambik peranan anda untuk hantar maklumat kat seluruh badan untuk bekerjasama dengan saya dengan sebaik mungkin, kalau tak saya potong "gaji" awak encik brain..haha aku dah gilak! bercakap dengan benda yang xbercakap..-.-''

enough dengan blog ni..sorry la aku gatal tangan jugak mahu update tiap hari..sebab blogging adalah hobby aku..hobby yang memang xdapat nak d pisahkan lagi sejak azali..hehe..

fyi pasal GA tu, alhamdullillah setakat ini aku sudah terima beberapa respon daripada mereka2 yang nak join and yang nak jadi sponsor tuk GA tu..insyaALLAH..hadiah yang sponsor nak sponsor tu pun semuanya menarik-narik belaka..so bagi mereka yang berniat mau join tu, sila la tunggu sehingga penghujung bulan ni k..tunggu sehingga aku launch GA tu nnt..GA ni akan d kelolakan oleh aku dan seorang member aku..so ada 2 organizer k..

okai enough! aku mahu undur diri sebab aku kena dating dengan encik buku lak..bubye..have a nice day..goodnight and wassalam~

No comments: