Kalaulah duit tu turun dari langit.......




angan-angan mat jenin betul -_-


duit!duit!duit!duit! berapa banyak kali duit laaaaaa

untuk waktu sekarang, aku isytiharkan bahawa aku telah muflis!

kalau laaaaaa duit tu turun dari langit.........kan bagus~~ T_T

in your dream lah Syan oi..



oh penaja ku sayang..silalah cepat cepat masukkan $$$ dalam akaun aku..

skrg ni banyak nak kena guna duit..mana urusan mau beli buku rujukan segala..

perbaiki itu ini dalam rumah ni..and now! kami kena beli saqanah heater air untuk mandi baru la plak dhaaaaa~ STRESS!

semua pun nak kena duit doe! STRESS!! aku begini >.<

al-maklum lah..sekarang kat dunia ni xde yang free..

klo nak free, aku xtau nak dapat kat ceruk mana..sepa2 yang tahu boleh la habaq dekat aku nohhhh~

p/s : tengah menanti follower ke500 yg bertuah =)



1 comment:

dayana nali said...

kalau la duit dari langit, aku dulu dapat sebelum ko tu syan HAHA x)