Aidiladha 1432H Versi Egypt



Assalammualaikum WBT readers =)

kali ni aku xnak cakap/tulis banyak sangat, sebab aku dalam mode hibernate sekarang..huahaha =D winter bha..



so jom usha gambar2 aku and member2 aku tika adha menjelang~

malam raya, aku and housemates sibuk membersih and masak untuk raya 1st..

nak tahu kitaorang masak apa, jom terjah!!



 kuah kacang, nasi impit, laksa sarawak and kek coklat moist kukus =) wheee~ 

rendang aku xsempat snap, sbb xmasak lagi waktu ni~ T_T

solat raya aidiladha dis year aku xdapat mau join member yang lain solat kat Masjid Fatah tu T_T special case 


dha makan d rumah sendiri, then masa untuk melahap "pot luck" member2 sabahan lak..wheeee~

jom terbang ke rumah mereka d Salam MasyaALLAH~


tp before tu ambik dlu gambar "keluarga" aku d sni..with my beloved housemates~
dr kiri aku, zizi, fatyn and ummu =)




ex roomates =)


0nce again families =)


hidangan raya bersama families =) aku xsempat snap masa mula2 sampai..ini jak la yang sempat~

ada mee kari, karipap, nasi ayam, hidangan dr rumah kami opkos etc 
aku dha lupa hidangan yg lain..hihi








I love them!!!


I'm wearing abaya untuk raya kali ni =) 
sila abaikan posing maut aku tu k..org baru sampai truss ke snap =.=
and kawan aku cakap aku nampak bulat di sini T_T sedihh~



memulakan langkah untuk mengunjungi undangan open house sekitar Zagazig..wheeee! =) melahap lagi..perut semua org time ni macam ada 4 chambers jak kalah2 lembu yg kena sembelih tu..hahaha..kidding~


















hanya gambar2 ini yang sempat d snap, sbb lepas tu aku kepenatan plus kekenyangan huahahaha XD

2nd Raya Haji lak kami pakat2 turun Cairo ramai2..sebab ada sambutan Aidiladha anjuran BKPSM Badan Kebajikan Penuntut Sabah Mesir

aku teda snap gmbr tym malam tu..member yang lain ada la..tapi drg blum upload lagi..nnt dha upload insyaALLAH adalah tu aku kasi tunjuk sini..insyaALLAH~

3rd Raya Haji plak aku ngan beberapa org member attend I-Medik Road Show anjuran I-Medik dgn kerjasama ISMA Mesir


tadaaaa! here we are! =)

World Class Doctors In Action

ini la suasana Raya Haji kami di sini..kalau last year siap buat open house bagai..tahun ni aku surrender awal2..sebab letih dia bukan main lagi..=.=

masih belum terlambat untuk wish selamat hari raya haji untuk sekian kalinya..hehe

have a nice day reader!

~wassalam~

p/s: aku rasa post aku kali ni berputar belit and kualiti gmbr xmemuaskan..sorry kalau buat certain reader rasa annoying ka apa..
p/s : I've been remove my background song..sbb rasanya better macam ni kan..=) sunyi sepi~

No comments: