busy!busy!busy!




lately aku agak sibuk dengan lecture and kelas practical..

dari pagi hingga ke petang~

banyak sangat benda yang aku kena ingat..(-____-)v

hopefully bilik aku xlah jadi macam ni

lagi2 weekend minggu lalu aku habiskan dengan attending mesyuarat agung tahun badan kebajikan penuntut sabah mesir (BKPSM) (-___-)v

boring gilak dduk sana..DISLIKE! malam sebelum MAT tu mengundi la AJKT yg bakal memimpin BKPSM ni..

esoknya opkos la kan mesyuarat..aku pergi waktu pagi and malam punya meeting..petang aku escape..kahkahkah XD evil me


okai xmau cakap banyak pasal tu..

nanti ada masa aku hupdate la blog usang ni ek..T_T

xlama lagi HARI RAYA HAJI kan..

sebelum terlambat, i'm wishing you happy eid adha (^_____^)v

jangan makan banyak sangat daging, nanti masuk tandas jak keja ko..hehe..

bagi yang menunaikan haji tahun ni..semoga kalian mendapat haji mabrur~ amin!!




No comments: