Random #6 : let me be me~



aku tak minta banyak dekat kamu kamu di luar sana..

aku just minta satu ja..

biar aku jadi aku~





















kalau ada yang buruk di mata kamu..

harap tegur la secara bijaksana, sbb aku yakin&percaya bahawa kamu semua bijak pandai ^^

tidak perlu la guna kan orang tengah/ anonymous..

sebab tu menunjukkan kamu tidak bijak pandai..

selain itu..di dalam bulan mulia ini..

aku mohon, doa la untuk kebaikan bersama..

jangan asyik dok mengata orang sana sini..

kurang pahala puasa yunk..

~wassalam~


p/s : teguran untuk diri aku jugak..kita semua manusia biasa yang tidak lari drpd melakukan kesalahan..^^


3 comments:

Azwan Halik said...

'harap tegur la secara bijaksana, sbb aku yakin&percaya bahawa kamu semua bijak pandai ^^'

i like "yakin&percaya"...hahaha


y&p:dapat pun sy copy!hahaha

Unknown said...

dei..tu ja loy? =.=

Yusliana Yusof said...

btoi tu

only b urself dear

^__*

wink wink !!

mintak jasa baik awak
1. komen,
2. like FB,
3. retweet Twitter and
4. klik Google +1

di entri terbaru nana tq

http://yuslianayusof.blogspot.com/2011/11/contest-gadjet-impian-by-denaihati_19.html