Oh cerelac ku...Part 2





Assalammualaikum WBT semua ^^

salam Ramadhan ke 22~

wahhhhh..sedar x sedar sudah masuk Ramadhan hari ke 22 kan..

macam mana dengan amal kita setakat ni?

apa? baik...alhamdullillah..pertingkatkan lagi..

yuk kita sama2 kejar malam seribu bulan..lailatul qadar ^^

-
-
-
-

actually post hari ni bukan pasal lailatul qadar k..

ni sambungan post sebelum ni.."oh cerelac ku.."

kan hari tu aku cakap aku mau buat biskut cerelac..

so hari ni hajat aku tercapai..alhamdullillah~ ^^

-
-
-
-

projek cerelac ni start dari jam 10 pagi sehingga 5 petang..

fuyooooo! punya lama kan aku buat..hahaha XD

bha macam mana jugak..kejap2 take a break..hehe

penat sih..lenguh kaki berdiri ja trusss..hihi

-
-
-

xmau la share resepi kat cni..

korang google sendiri k..alaaaaaa..taip ja Biskut Cerelac..kuar la nnt ^^

aku just mau tunjuk hasil tangan aku ni..

rasa dia macam mana? hurm..not bad la..

abah aku cakap "boleh la untuk dimakan.. " haha

-
-
-
-

okai malas mau tulis panjang lebar..

jom tengok gambar..^^

-
-
-
-

tadaaaaaaaaaaaaaa!



*ni before masuk oven..




*ni pulak dha siap sepenuh nya ^^



bagi mereka2 yang tidak tahu apa tu, macam mana rupa biskut tu..

ni la biskut cerelac nama dia..

one of my fav biskut raya ^^

but this is my 1st trial..

so maybe still banyak lagi kekurangan dia..

xla sebijik rasa dia macam yang makcik2 kat kampung tu buat..kecewa dengan diri sendiri

okai la..rasa nya dha settle suma nya kan..

enjoy ur reading here ^^

~wassalam~


p/s : hilang mood, sebab kena marah tym tgh wat post ni..>.<"





No comments: