Doodle's Giveaway by Cik Nuyui 'Ain





w00t w00t ^^

mcmna dengan solat terawihnya malam ni?

full x 20 rakaatnya?full?xfull?

alhamdullillah bagi mereka yang full..

bagi yang tak tu..insyaALLAH len kali boleh kasi full kan ^^

-
-
-

actually tadi tym tgok shoutbox aku kat sebelah kanan tuh hah..

Cik Nuyui 'Ain invite aku tuk join GA dia..

tadaaaa! ni la GA yang Cik 'Ain kita anjurkan..

so aku pun follow GA dia ni tuk try luck ^^




u all ble tgok syarat2 penyertaan GA ni kat banner dia ni..

"Saya suka doodle kerana..."

doodle ni comel! dan menunjukkan kekreatifan orang yang membuat doodle ni, ada seni gitu ^^ I Like!!

syarat ke5 penyertaan kena tag sorang member blogger..

so aku tag 


dat all post tuk malam ni & hari ni..tq~


~wassalam~

3 comments:

dill said...

kalau sempat nnt saye join ye. time kasih.

dill.

nurulain1011 said...

Terima kasih Cik Syan sebab sudi join. Good luck.

^__^

iem said...

comey2...
gluck erk