: : saya macam orang lemas~ : :

Assalammualaikum WBT & Salam Sejahtera olz..

hurmmmm..

masuk paper biochem..

ni la 2nd paper written&oral aku sebagai medical student..^^

bohonglah klo aku cakap aku well prepared tuk menghadapi exam final ni kan..

gelabah gilak jugak untuk habiskan suma m/p dlm masa beberapa hari ja..

sesal sekarang tidak berguna lagi..

dulu time masi lagi waktu kuliah..xguna kan masa yg ada untuk kuasai suma subjek..

sekarang terkapai kapai macam orang lemas..=.=''

malam ni aku ambil sedikit masa rehat yang aku ada untuk post something kat blog ni..

saja mo kasi hbis waktu rehat sejam tu..

pasni kena sambung balik study protein..

oh dear..

im not good enough in this subject..

really need more usaha tuk memorize suma nama chemicals yg ada tu..=.=''

dalam saat saat macam ni..

yang selalu berputar di dalam kepala aku..

"ALLAH selalu ada untuk mereka mereka yang berusaha.."

usaha selagi mampu, itu la yang aku buat sekarang..

klo gelabah x tentu pasal nnt suma ponn xmasuk kan..

better stay calm and fokus..

ok then..need to go now..

see u guys later..

sayang semua..

wish us luck here..^^

sambil2 study tadi sempat jugak snap beberapa gmbr..


lepas ja memorize suma benda..kita lakarkan atas kertas..

agar menjadi memori indah buat suma..^^


biochem..structure and structure..@_@"



berusaha untuk mencapai target, fighting! ^^


No comments: