Pelangi selepas hujan ^^

Assalammualaikum WBT & Salam Sejahtera olz..

pa khbr hari ni?

hope suma pun sihat walafiat la kehendaknya..

nampaknya traffic kita dua tiga hari ni agak lengang ya..

hurm dunno y..

mayB xde benda menarik yang mo dibaca di cni..=(

xpe la, yang kita suma happy menjalani hidup masing2..

post kali ni saja mo lepaskan rindu yang teramat kat belog ni..aiseh!

rindu tu...haha

xnak cakap pasal exam yang dha berlalu..

sebab amat mengecewakan jugak la bagi paper written kelmarin..

its a disaster beb..seyes!

even aku jawab bagai nak rak..

tapi tahap keyakinan aku xsetinggi tu gunung everest doe..=.=''

tapikan ALLAH YANG MAHA ESA dha menjanjikan dengan kita suma..

setiap kali selepas hujan,



 akan adanya pelangi..



hari ni muncul pelangi aku yang mengantikan hujan kelmarin..^^

Alhamdullilah..oral aku agak membahagiakan..^^

di saat saat aku memerlukan..

sentiasa ada insan2 yang membantu..

tidak pernah ada rasa jemu d hati dorang tuk melayan kerenah aku ni..

yang sekejap2 hapy..sekejap2 meleleh airmata ni..

aku bukan gilak ar =.=''

thx to my parents!

thx to my frens!

thx to all of u..yang suda wat aku rasa diri ni x sendiri..

sayang suma!

kawan kawan...

sama sama kita layari bahtera kita ni ar..

enjin mati..

kita kayuh ramai ramai..

karam..

kita swim ramai ramai..

haha..xde ketan.. LOL XD

kamu owez buat aku hapy! thx! muahx!


D1's Princess ^^ 


sang Lilo..^^



*housemate terchenta!



*Dukturah to be ^^



DPOP Egypt..bak kata DR.Dayana..^^


p/s : sayang semua! selamat ber"exam" guys!

1 comment:

Dayana Nali said...

haha amboi, nama aq lg r :P