its summer beb~ =.='' part 2

Assalammualaikum WBT & Salam Sejahtera suma..^^

hi..hi..hi.^^

hari tu part 1..yang ni part 2..

sambungan hari tu punya post la kan..pa ag..haha

kali ni nak habaq mai..

temperature dha rise giler giler doe..

pagi pon dha 22 degree..

klo tengah2 hari..mak ai..macam sauna pun ada..=.=''

kelmarin around jam 3 4 ptg gitu dalam 37 degree la jugak..

senior pun pena cakap..sometime ble cecah around 50 degree..aiyak! =.=''

keja aku summer ni slaen dduk study..x laen x bukan..

ni hah..

aku dduk betul2 depan kipas..

macam sekarang la..terbongkang depan kipas..

kalau la kipas ni hidup kan..

mmg ngeri kot dia tgok aq..kahkahkah =D

kipas adalah teman tapi mesra aq sekarang..

yang laen dha tolak tepi jap..

kalau dulu heater tym winter..

sekarang i dha ada mr.kipas..yang len..duk jauh2 k..^^

plus ngan air mineral botol besar yang xpena lepas..=.=''

gluppp..gluppp.. (sound gelojoh jer)

oh ya..

hari tu aku ada cakap kan yang aku mo beli glasses..

aku uda beli la u..

ni hah my glasses..


ada macam ala datin datin ka? haha =D

sory la kualiti gambar xbagus..besa la npon murah..=p

ni bagi mengurangkan pancaran matahari terik menembusi cornea mata aku..aiseh! haha

mo beli payung.....uhuk uhuk..=(

xpayah la mo mengada2 syan mo beli payung..

kawan aku bagitau hari tu..

tu hah payung lipat tu..harga dia mak ai..LE100++ u..

bek aku guna duit tu tuk makan pasta kat pizza paradise lagi bagus..bru LE8..

beli ice cream kat kramel ka..baru LE3..

lagi bermanfaat..kenyang lagi kan..haha

xpe la..next time balik dari Msia..

aku bawa la payung dari sana..^^

okai..!

tetiba aku pointless xtau mo cakap pa ag..=.=''

ni la ni sebab kepanasan..aigooo..

dugaan betul~

hurm..

enjoy ur reading..

while im suffering in my hot room a.k.a sauna xbertauliah..LOL XD

nak aircond! nak aircond! someone?? sepa nak bagi belikan?

sila angkat tangan..

eh xnampak la..

korang like jer la post ni..^^haha

adios..bubye~

p/s : E-coli dha sampai kat Egypt..hopefully xde papa la..jaga pemakanan suma! ^^

No comments: