: : its just around da corner!! : :

assalammualaikum w.bt & selamat sejahterah olz~ ^^

*wink* *wink*..

pa habaq sumer??hope sumer dalam keadaan yang baek..<-- buang tebiat cakap SM..hahaha

supaya dapat up kan ag traffic kat cni..*wink*.. =)

rasanya, bila dha balik ke mesir ni,

I dha jarang sangat update blog kan..^^

sory la u olz...im quite bz ni skunk..

ni pun nak habaq kat u olz yang xlama ag i akan menduduki EXAM FINAL tuk student 1st year!

omo!omo! baru ja balik, hati aku telah di sentap sekuat kuatnya oleh dia yang bernama EXAM FINAL!!

auwch! sakit betoi!! +.+

tapi xpe..saya boleh!!

yakin&percaya..inysaALLAH boleh..fighting!!

dan di sini aku sertakan jadual exam kami yang akan berlangsung tidak lama ag..

sila la pakai spek korang klo xde boleh la guna kanta pembesar bagi mereka mereka yang merasakan diri mereka rabun..


nampak tak???? @_@

exam kitaorang start 11 may 2011 and berakhr pada 4 july 2011..

3 bulan yang akan menyiksakan i think..tapi bersyukur sebab ada gap antara exam...

malas mo ulas banyak banyak..

mesti korang rasa aku panik kan?

xde la..aku la student paaaaaaaaaaaaling tenang sekarang <-- panipu!!! ^^

haha..okai..

selepas ni, kalau di izinkan Tuhan, aku di beri nikmat waktu yang lapang, insyaALLAH klo tergerak hati tuk post something kat blog ni, xla korang baca post yang sama ja berulang kali klo bertandang ke sini..^^

out out..nak rehat jap..then sambung PYQ's..

salam rindu dari sini..^^

p/s : abah,umi, ija, & ikhwan..xlama ag aku final!!!!!!! doa kan aku dapat jawab dengan tenang & cemerlang ar..^^ amiiiiiiiiiiin~

No comments: