: : im not a girl dat u can play with.. : :

Assalammualaikum WBT & Salam Sejahtera olz~ ^^



kali ni xmo emo emo..xmo panas panas..

nanti ada plak ANONYMOUS yang mengencang xtentu pasal..^^

dha dua hari aku cuba tuk motivated diri supaya xlayan "thing" tu, and now i got my strength back!

yeahhhhhhh!!

ble blah la sampah!! =p

oh ya, klo nak tau..ni la aku..

aku bukan orang yang cepat mengalah..

klo dha start tu, start la tu SAMPAI BILA BILA

dha xnak ikut perasaan ni sangat..

aku nak study..final xlama ag..^^

sia sia parents aku hantar jauh jauh mcm ni, sekali sebab hal hal sampah mcm ni aku down..

eh elek..ko ingat ko sepa??

even aku jerit jerit geram kat umah aku ni, xla sampai sehari aku nak PANAS~

xkepingin I..bek tenang, istighfar..ingat ALLAH..dha aku jadi diri aku semula..^^

nak start hidup balik..lebih baik i think..

xmo buang masa dengan pikir pasal "sampah" ag..

eh, mmg pikir, klo xkompom tong sampah bilik aku penuh..kahkahkah

hurm..

seyesly im say dat, im not a girl dat u can play with..




if u hav start play, play smpi GAME OVER bha..

mana puas klo stop tengah tengah..^^

dha dha..enough enough~

wassalam ^^





p/s : nak cakap aku KACANG LUPAKAN KULIT or so whtevr la kan, i dont mind it, but please think carefully dear, jgn cepat ko melabel orang..kita d sini hidup saling bantu membantu, klo memang TANGGUNGJAWAB, itu bukan la satu PAKSAAN!kecuali la ko memang rasa TERPAKSA & X IKHLAS.. araso???v(^-^) peace no war~




No comments: