: : sehari lagi..i think.. : :

Assalammualaikum W.B.T & Salam Sejahtera suma!!

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..^^

pa habaq hari ni?sihat x suma? 

klo x meh cni, I ble tolong check kan pa yang patut..<-- sepa yg berani mati la d tgn aq yg bru belajar ni..^^

see how evil i am...kan kan kan? hahaha <-- evil laugh

okai,

masuk hari ini, tinggal sehari lagi sebelum aku meninggalkan tanah airku yang terchenta ni..

sobsobsob (-__-,,)

hari ni x lain x bukan..

kerja aku dari hari tu asyik dok punggah memunggah ja..

kejap beg tu, kejap beg ni..last last..

aku guna kotak jugak!

so dat mean, ada 3 barang aku masuk kargo..

1st , kotak yang penuh dengan bilis bilis, ikan kering, ikan bilis, & belacan..

2nd, beg plastik besar a.k.a karung yang lawa tu, alaaaaa yang ada gambar2 comey comey tu..penuh ngan makanan jugak..spt..maggi..hahaha

(tengok la aku ni, ibarat macam mo wat kenduri ja kat sana nnt.,^^)

3rd, luggage pakaian aku...

kahkahkah..(^0^)..<-- see how big my mouth..hihi

hand carry aku just beg laptop ma my handbeg lorh...

buku buku aku, suma aku sumbat kat dlm luggage..

senang keje..xpyh berat berat mo bawa..letak dlm kargo jer..hihi

lepas ni hopefully xde la ag keje aku nak punggah punggah barang barang tu lagi..

im tired uda lorh..

then hari ni jugak..

aku pegi sanaaaaaaa epot MAS tuk wat kad Grads ka tu nama dia..

alaaaaaaaa kad yg ble up smpi 30kg tu limit kargo dia..(kad tuk student)

xlama siap..isi borang, bagi salinan IC  ma kad student..

siap lorh...xsampai pun sejam i think..

tapi mencari tu tmpt, adei!

guard tu la punya psl! dia wat kami jelajah tu epot smpi ke bahagian Kargo nun d dlm hutan sana.

sebal i! actually dekat ja pun! kat bahagian MAS Admin..tempat dia tgh jaga tu la..ish!

bek ko xpayah keje la kat sna guard klo ko xble dengar properly..

aiseh~ (jahatnya aku ni..) ^^

okai okai..xmo ckp bnyk..

my mum & sista tgh men badminton d luar..

sooooo, aku pun mo join la..bukan selalu aku dpt men ma family ni..

exercise sekali lorh...haha..(sekilo ja berat aku turun d umah ni..tekanan!)

bubye..

~wassalam~

6 comments:

Burungman said...

ko balik sana terus naik balik berkilo2 tu syan.. hehe

Unknown said...

dui, insyaALLAH nda aga..ada plan uda aq ma ummu..hihi..ko tggu ja nnt kmi pulang ag ar..hihi ^^

dill said...

selamat terbang!

Miss Dill^^

Unknown said...

tq miss dill^^ ~

LiNdA MaSzLaN said...

syan nti ko jg diri ya d sna...

Unknown said...

okai lin~