: : Grey's Anatomi : :

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..*mud baek*

mlm ni, aq mo declare perang ngan Grey's Antomy..
wth?? hahaha
as a medical student la kan, aq mesti la membiasakan diri ngan suma benda benda yang berkait rapat ngan dunia perubatan ni..right?im a doctoc to be u..not a minah picisan..haha.. if im wrong pleaz rise your hand..ooooppss! soe..i cant see..hahahahaha =D


*ni la, barisan barisan actor dia..


okai, malas mo membebel panjang..
sejak dr kelmarin aq telah declare perang ngan Grey's Anatomy ni, korang suma mesT dha tau kan pa benda ni..alooooorh...xkan la ko xtau der? ko g bukak channel 702(klo aq xsilap la) bg yg ada astro je k..yg xde tu wat2 ada ja la..korang g tgok kat sna..klo siaran ni still ada la, almaklum la, aku ni ketinggalan kereta api ckit der..so tu yg tgok kat tenet ja..hihi

setakat mlm ni aku dha tgok dlm 4 episode gitu (lembab gilak ko syan) bukan sbb pa, mo tggu loading tu bnda, siap ko ble g sarapan, mkn tgh hari, mnum ptg n mkn mlm ag..(mo tnjuk lama menunggu tu bha)..
so bila ko dha tgok plak, dia wat hal la plak, mna ko x bengang kan, dha lama tggu skali stuck2 mcm siput tut..aiseh! tekanan ni..

*still intern ag dorang ni, one day, i'll be one of them..insyaALLAH~


okai, bg mereka mereka yg d luar sna rsa diri tu berminat mo tgok ni bnda..meh aku bg link meh..korang g la tengok..drpd ko asyik dok komplain, 

"bgus lagi kamu, bukak buku, aku? langsung teda..sentuh ja ada la.."

naaaaa..ni bisa membantu kok..dha xpyh mo banding bandingkan diri ko ma diri org len..
ko klik ja sini then ko ble tgok direct smpi habis suma episode dia..
aku dha rekomen kat member member group aku, xtau la klo dorang join sama aku tengok, ntah ntah macam angin ja post tu sna..klo benda len cepat dorang bls..ni la dunia..ish3x~..
okai, xmo ckp bnyk, nnt i kena ban u..susa~
k la..have a nice watch..

wassalam~

No comments: