Tahniah kawan! =')


Emma, aku cilok gambar kau! hehe


tanggal 18 May yang lalu, sahabat merangkap ex schoolmate and ex room mate telah selamat menjadi tunangan orang. 

Dear Sarijah Adok a.k.a Kuja , tahniah! i'm happy for you my dear =)

Kuja antara kawan-kawan sebatch yang sedang melangkah ke alam perkahwinan, actually ada beberapa orang sudah pun yang dah kahwin, tapi still masih boleh kira pakai jari la berapa kerat hehe

sekali lagi tahniah Kuja! sedih x dapat datang majlis pertunangan kau..tapi in shaa ALLAH nanti majlis nikah dan sanding ( kalau ada) aku akan datang, tapi make sure kau buat waktu kami yang jauh-jauh ni sedang bercuti goyang kaki di Malaysia yaaa..

aku doakan semoga pertunangan kau berkekalan sehingga la ke lafaz nikah nanti dan seterusnya ke anak cucu cicit segala bagai nanti, amin~

nak habaq sikit dekat kawan-kawan yang ada plan tu, sila lah inform dekat kitorang yang jauh-jauh ni yaa..al maklum lah, laut dan benua memisahkan kita..segala macam informasi hanya melalui internet dan phone..itu pun line x clear.. sobsobsob.

kalau perihal tunang x berapa nak kisah sangat, sebab we looking forward untuk majlis nikah and walimah seja nanti hehe

see how gelojoh nya kawan kamu yang sorang ni? >.< hehe

dia yang melebih kan kan kan? harharhar

nanti kalau turn aku sampai, aku siap buat announcement special untuk kamu, supaya kamu tidak ketinggalan, jangan risau~ harharhar

Selamat menjadi tunangan orang Sarijah Adok! sayang kau selalu, XOXO!


No comments: