Final Exam were running toward us!!

AssalammualaikumWBT and hello peeps! ^^

apa khabar hari ini? harap semua pun sihat-sihat belaka kehendakNya, amin.

tajuk post "Final Exam were running toward us!!"

yeah! hip hip hooray!! 25 days to go to final..but I still in my steady state mode here..rasa macam nak ketuk kepala sendiri sebab boleh rilek2 lagi sedangkan yang lain semua dah buat pecutan terakhir dorang huhu

ok fine, tak boleh mengalah and tak boleh terus berada dalam steady state..kena buat pecutan terakhir juga ni! tahun ni kena balik Malaysia! kena pass 3rd year and masuk 4th year and start clinical year! mesti!!

firstly, saya mohon maaf sebab tak dapat nak balas kunjungan blogger2 lain yang datang blogwalking ke blog saya ni, maaf sangat2, sebab bulan ni dan 2 bulan mendatang memang busy sangat2..hampir setiap hari akan full and padat.

dengan extra classes nya lagi, dengan tuisyen nya lagi, dengan nak kena buat revision nya lagi, macam2 lagi laa..lagi2 bila Google Chrome saya selalu crash and internet selalu cemburu dengan saya bila ada masa lapang, dia macam tahu2 ja yang saya nak dekat final dah huhu

in shaa ALLAH nnt lepas selesai semua exam dan punya kelapangan saya akan balas semua kunjungan sahabat2 blogger yang datang ke sini yaa.

mohon doakan kami dapat jawab exam dengan cemerlang dan gemilang, and mohon doakan kami sentiasa tenang and tak stress sepanjang musim exam nanti yaa..

mohon doakan juga kami jadi seorang doktor yang cemerlang, gemilang dan terbilang supaya dapat treat korang nanti yaa ^^

sini saya selitkan jadual exam final kami bagi tatapan semua orang hikhikhik
mengada2 kan saya?



ralat : 30 April Tuesday




tengok lah jadual exam kami yang sangat padat dan jarak antara satu paper dengan paper yang lain sangat sangat dekat =( padahal exam final ni makan masa hampir 2 bulan!! >.<

naaa hambik kau! rasa la exam final 2 bulan..this is what they call Meds Students style! LOL

untuk sepanjang musim exam ni..saya nak jadi macam ni..




tenang and cool seja study.

tak nak jadi macam nii..





nanti satu apa pun x masuk sebab STRESS, tak nak!

kita kena maintain cool dari mula sehingga lah tamat exam ni yaa..chaiyok3x!

tapi saya tahu mustahil untuk cool and tenang seja sepanjang musim exam ni, sebab tak thrill la klo takde stress kan? haha 

mohon dijauhkan lah..amin!

okay la, rasa nya sudah cukup panjang bebelan saya kali ini, undur diri dulu..sehingga kita ketemu lagi di lain hari dan di lain waktu..take care and wassalam~ ^^

No comments: