Mesir turun SALJI??? biar betul?

AssalammualaikumWBT and Salam 1Malaysia reader (^_^)

padang pasir ini BERSALJI? biar betul? adakah ini satu penipuan? how come bumi yang kering dan panas ini BERSALJI? ok sekarang musim sejuk d Mesir yer adik2 kakak2 abang2..so bahang mentari tu tak lah terasa sangat~

yup! Mesir turun salji..tak percaya..you can watch this video..



see? aku tak tipu..aku sendiri tak percaya pada mulanya, "oh maybe hujan ais kali tu kan..biasa lah kalau di Alex tuu" and now I believe it..Mesir turun Salji..ada orang cakap ini just hail a.k.a hujan batu..seyesly xkan lah hujan batu macam ni jadi nya..putih sepanjang jalan..oh ya, dekat area aku takde la plak turun benda ni..jeles! T_T

and diramalkan suhu akan turun ke 2 degree celcius dalam minggu ni..wallahualam..tak tahu lah..kalau jadi macam tu aku mahu bawa lihaf pergi exam nanti, boleh?..muahahahaha

dari hari khamis tu lagi hujan turun kat Mesir ni, walaupun x lebat macam kat Malaysia tu tetap jugak aku nak kira lebat kat sini then suhu sekeliling pun jatuh menjunam bak orang terjun dari bangunan tinggi dan dia xsabar nak cecah lantai..kebabommmm! berderai kepala orang tu..okai enough, aku bagi perumpaan yang dahsyat..abaikan~ (-__-)v

heater kat sebelah aku langsung tak boleh harap! kalau letak suhu maximum aku dha jadi macam ayam panggang depan heater ni, klo minimum plak xde effect langsung..suhu sederhana plak kadang2 membantu kadang2 macam nak minta kena sepak sepak sebab no effect..urgh!

then setelah lama menanti akhirnya......aku dapat makan faraulah!! yyyeeeaaaahhhh!!! nak tahu x apa tu faraulah? Faraulah atau dalam bahasa english nya STRAWBERRY!!! weeehuuuu~ okai aku nampak sakai kan kan? haha..lama dah kot aku mengidam nak makan buah ni..dari tahun lalu lagi aku tunggu tau..dari bulan 11 tahun lalu haha..macam lama suda kan klo guna "tahun lalu" jak? mengada (-__-)

Strawberry in arabic Faraulah

then I've bought a new diary..because I've read that, if you think you have depression, you should write a diary, but not write about the sad things on it..just write things that make you happy, so when you read it again later, you will feel happy and will forget about the sad things..so I think I should try..mau cakap aku ni selalu depress xjugak..sometime tu ada laa..hikhikhik..kau hingat senang belajar medic ni? huhu..so why not I try, right? kalau bukan hari-hari tulis dalam tu pun xpa la, at least ada la kan..hehe 

so hari ni mahu tulis psl ada orang tanya, if his simple "hi" STILL make me smile? yes your simple "hi" STILL make me smile, moreover you make me shed my tears..touch..itu perkara happy kan? aku patut tulis dalam diary ni..hehe 

My pinky new diary (^_^)

okai enough dengan blog, aku pun mahu melabuhkan tirai 14 Jan 2012 aku..esok ada pre-test Anatomy lagi..just an evaluation test. but still I have to do my best right? so, tidur awal nanti bangunnya pun awal boleh lagi ulang kaji sikit..take care! yang sedang sakit tu, bawa2x lah pergi klinik k, pastu makan ubat semua, dan yang sihat plak maintain kan kesihatan korang k..wassalam~

2 comments:

malek rajiae said...

salji!!teringin nak pegang..haha
emm,lihaf tu ape syan??

Unknown said...

@kreepykrunchy haha..Syan pun teringin nak pegang gak..huhu T_T lihaf tu selimut tebal yang kitaorg guna tym winter mcmni..hehe