tanganku kembali kotor..



Setelah sekian lama tidak bersukan..

hari ni pagi-pagi lagi sudah kena keluar rumah and pegi Istad Gamaah untuk training handball..

sudah lama jugak aku tinggalkan sukan handball ni..tiba2 lak kena ajak join team U kitaorg

so aku pun ikutlah and really enjoy it..rindu jugak mau main handball ni actually..hehe



pemandangan sekitar court handball tempat kitaorg main tadi

tangan yang telah lama tidak kotor telah kotor kembali..how i miss to play handball T_T


Handball....


aku rindu kena sondol time main..aku rindu nak kena siku time main..aku rindu main handball!!

tadi sudah kena lengan partner time aku nak defend dia dari jaringkan goal..rasa macam jaw aku dislocated jak =.= sepa suru jd defender??

jari kelingking terkehel time sambut bola..=.= sakit~~~~

aku sudah rasa tu masa mula2 training..xtau la lepas ni kena apa lagi..

hopefully bola xhentam muka aku la..xnak hidung aku kemek..huhu 

itu la realitinya bermain handball..kasar and tough depend dengan players dia jugak la~

match insyaALLAH 2/12/2011 nanti~

doakan kami ya..=)

~wassalam~


No comments: