kembali hidup =.=



kenapa tajuk post aku macam tu?

macam mati hidup semula la plak daaa..haha

blog ni aku dha anggap macam nyawa aku dha..tettttt! tipu!

sehari without posting rasa macam pelik la plak..

macam mana gak, line tenet kat rumah aku ni wat hal la pulak 2 3 hari ni..damn!

buat orang naik tekanan darah jak..nasib baik aku layan running man..boleh jugak mengubat tension aku ni..haha XD


yeah!! yeah!!

xlama lagi dha nak start kuliah dha..my 2nd year lectures..

not tomorrow but 16 oktober k..punya lama lagi cuti (-_-)v

hopefully everything gonna be just fine..

clean and clear gitteewwww~

insyaALLAH~

mohon doa kalian k..^^

*hopefully bukan la macam ni keadaannya nanti =.=''



study schedule dha wat..no time to play-play sekarang..

aim for better future from now..fighting!!ganbate!! semangat

semoga semangat ni kekal hingga ke akhirnya..

pentingkan yang LEBIH penting!

~wassalam~





No comments: