Si dia romantik apa..^^





Assalammualaikum WBT guys ^^

ehem ehem..

test test microphone..aiseh! haha

Si dia romantik apa..^^

tajuk post kali ni..

dedikasi khas buat Si dia yang tercayunk..(^_^)v




Si dia selalu cakap yang dia konon nya xromantik..

kena belajar tuk jadi romantik bla bla bla..




Dear,

xperlu la belajar semua tuk ek..

dha romantik pun..

xpercaya? see this comment..snap from FB recently..^^


*klik tuk pembesaran ^^



bcoz of this, you make me smile non stop today..

so sweet comment tu dear..

I just wanna tell you, no one makes me smile like you do..



dari mula saya kenal dengan Mr..

saya selalu jak senyum..ketawa..happy opkos ^^

semua ni dha lebih daripada cukup buat saya..

xperlu lebih..and opkos xperlu la kasi kurang lagi k..hehe

no need la belajar tuk jadi LEBIH romantik tu..

begini lebih baik..

saya pun dha happy..^^




kenapa censored kan nama Si dia?

mesti la..his mine..so sorry xboleh share..hehe



xla bha..actually aku belum lagi dpt kebenaran dia tuk publish nama dia kat belog ni..

kalau ada apa2 kan nnt susa =)

prevention is better right? hehe






lain kali kita cerita pasal siapa Si dia yang aku maksudkan ni ya..

insyaALLAH kalau jodoh antara kami panjang..

aku cerita la dekat korang..

korang doa kan la k ^^




cukup la tuk post kali ni..

takut nanti post lebih-lebih ada plak yang cakap aku ni gedik cerita pasal my Mr segala..

but, sorry hater, komen2 anda akan d anggap macam angin padang pasir tuh..haha

my blog, my pleasure la mo tulis pa kan..

*Thx "fans" !



adios and salam petang dari Negeri Di Bawah Bayu ^^

nomu nomu nomu chuwa dear!  iklan sebentar..haha





5 comments:

Nafsah Dulajis said...

Yang Berhormat,
bleh x kecikkan huruf D dalam 'Dia'?
Bukan apa, mati-mati kak ingat Dia=Allah masa baca tajuk.
Sincerely,
Pencinta Bahasa =P

jangan marah, blushing lettew!

aizatbendarah said...

hehe thank you:)

Unknown said...

kak chaq : maaf Yang Arif..tidak sedar akan kekeliruan itu..hehe..xmarah pon, malah happy sbb ada yg betul kan =)

Mr : aik! ada jugak dia tau =p hehe

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?737a37f032941e42a59a9d3b0a9d0317

syahirahfs said...

Whoa.. shweet2!!... tak lame lagi lah ye mau makan nasi minyak XD

Unknown said...

haha..ada2 jak ko..insyaALLAH klo jodoh pnjg ada la ko merasa nasik minyak aku..haha