sengal lagi~ >.<"




alahai..apa la nasib badan ni??..

beli external hard disk baru berapa bulan..belum lagi sampai setahun..

dha kena serang "terrorist" la plak.atau lebih dikenali sebagai VIRUS!

sengal aku beb! sengal sebab orang yang meminjam external hard disk aku ni xde rasa tanggungjawab betul >.<"

rasa macam mau cepuk2 jak..aish!

dha la gitu..folder2 kat dalam tu kebanyakan nya d hidden oleh "terrorist" tu..


*tak pasal pasal aku kena treat lappy aku lak..(-_-)v

semalam pertama kali aku bukak ex.hdd tu lepas pinjam kan dengan sorang hamba ALLAH ni..

naik panik aku..anxiety trusss =.=''

mana tak nya, suma folder yang aku sayang dha xde dalam tu, yg tinggal movie2 yang xmasuk dlm folder and opkos games adik aku yang dia minta copy dr hamba ALLAH tu..

rasa macam nak nangis pun ada..u all tau la, aku ni kan cenggeng..

ummi aku terjah bilik aku tym aku tengah emo2 semalam, nak menitis airmata aku depan ummi..ish~

x cool betul la..tapi seyes aku nak nangis ja semalam tu..




mana tak nya, dlm folder tu ada movie kesayangan aku kot..xhabis tengok lagi laaaaa~~

penat aku minta kat kawan aku..sampai season latest ok..xkah parah kalau hilang..

belum tentu lagi kawan aku tu ada stok lagi kan..mana tau dia dha delete ka dari ex.hdd dia..

naaaa..naya aku beb~


xtenang jiwa and raga aku semalam..

but nasib baik ada kawan2 yang mahir dalam IT ni yang tolong aku..

thank you guys! thx sbb dha tolong orang yang xberapa nak celik IT ni =.= hehe

syukur sangat sangat sangat..



sekarang aku tengah copy paste suma benda dalam tu pegi ke desktop..

then nnt bila uda settle aku nak format ex.hdd tu..

satu kerja lagi nak tunggu benda tu siap paste..aish! =.=''

dha la kakak aku nak minta aku copy kan movie korea dlm lappy dia lak..sok dha kena gerak g labuan dha..

sengal gilak!!!!!!! >.<"



ok then, sekarang aku nak pegi buat kerja lain plak..kerja kerja rumah ni x settle lagi..aku dha dok mengadap lappy lak..hehe

moral of the story..

hati-hati bila meminjamkan ex.hdd kat sesiapa pun..make sure dorang punya lappy save drpd "terrorist" xbertauliah tu..and pastikan lappy korang dilengkapi dengan anti-virus yang power k ^^ jangan jadik macam aku!

adios!


No comments: