point yang teramatlah pointless =.=''




haluuuuuuuuu!!!

apa kes halu halu plak minah sorang ni..aiyoyoyo..

aku tengah keboringan sih..

xde benda nak di buat sangat kat ofis Ummi aku ni..

pagi tadi dha bedal soto banjar double trouble..=.='' kat open ofis ummi aku k..

then after tuh aku g shopping lak kat TAMMA d ground floor Wisma MUIS ni..

shopping apa?? aku shopping shawl..telekung..brooch..and serunding..

kau ada? kompom xde kan..hehe

aku shopping kat ZARA jer..xmen la shopping kat kedai len tu..haha..auta btul~

aku tengah KAYA la weyh..^___^ see aku senyum lembar tuh..

mana taknya..Abah dha hulurkan money money money kat aku kan..jumlah dirahsiakan..hehe

soooo..apa lagi..shopping la weyh!!!

shopping bukan shopping membazir mcm sesetengah orang tuh..sesetengah orang ek..jgn xsalah faham..

aku shopping tuk angkut bawak balik pegi bumi anbiah tu la..

hingat shopping tuk raya jak ka? shopping tuk balik ni lagi sandi owh..

klo benda tak cukup, kena la kau buat muka seposen kat housemate kau nak minta tu..minta ni..bagai~

dha tebal kot muka aku ni aku tepek ngan bedak compact nak minta barang2 yang xcukup tuh..sila jangan contohi yer..



naik pening gak memilih shawl yang sesuai ngan baju kurung aku tuh..aigooo =.=

kenak aku xmau guna tudung bawal? nak jugak guna shawl..mengada2 la minah ni..

alamak weyh..aku nak tukar angin la..saja nak cekik diri sendiri dengan lilit shawl kat leher..tetttt! haha

actually xlah..kalau aku xjumpa shawl yang sesuai dengan baju tuh aku carik la plak tudung bawal ^^ 2nd plan



walaupun ni kira shopping ke3 last aku..ke3 last tuh..hikhikhik

aku still rasa barang2 aku still ada yang xcukup la..aigooo~

ni la ni kalau pompuan yang shopping..

macam nak angkat jak satu shopping mall tu bawak ke Egypt..tetttt! =D

sila la jangan contohi aku k..harap maklum..^^


okai bai! (^__^)v





No comments: