Photo Editing Contest By Eien Razak & Dayah Jelita.




Assalammualaikum WBT and salam sejahtera guys ^^

tengah aku dok belek belek blog orang sekali terjumpa Contest INI ..

rasa macam syiok ja ni contest ni, hadiah2 pun menarik..hihi

so tanpa melengahkan masa..

1st syarat dia as usual follow blog penganjur2 dia kan..DONE!

2nd syarat dia, buat entry penyertaan tuk contest ni, DONE!

3rd letak banner contest, DONE!



4th..letak gambar pilihan..before and after edit ^^


BEFORE



kedua dua gambar ini digabung and d lakukan sedikit touch up ^^

jadi la ini....

tadaaaaaaa!

AFTER


syarat ke4 DONE!

syarat ke5, tulis sedikit penerangan mengenai gambar ni..DONE!

okai, tajuk gambar ni ada lah.. "Bila Mesir di Serang Garuda"

kenapa aku guna tajuk ni? errrrr...sebab aku nak balik free lagi sekali..hahahaha XD

nauzubillah..jangan la benda ni terjadi..hehe

semoga Mesir aman damai la selepas ni, dapat la aku habiskan sisa study aku lagi 5 tahun..oh yeah! =D


syarat ke6 tag sorang kawan..

so aku mau tag C'ayob..jom join!!

DONE!

syarat ke6, tinggal kan link entry di ruang komen penganjur..DONE!

Tarikh tutup penyertaan adalah pada pukul 11.59 pm  15 SEPTEMBER 2011


p/s : hadiah2 contest ni menarik..hope dpat la menang salah satu hadiah tu..hehe


No comments: