I pray he'll get better soon~




Assalammualaikum WBT guys..




lama benor dha aku x hupdate blog aku ni kan...

al-maklum la orang fofular busy kata kan..

eh tak la, actually aku teda mood mau hupdate bha..sakit kan..so feel blogging tu pun teda =.=''

hari ni alhamdullillah dha okay sikit..actually dari kelmarin lagi dha baik..siap aku bole hangout lagi dgn kawan2 kuliah aku..budak2 mesir tuh la.hehe




nak merungut sebab sakit x bole yunk!

korang kan tau, sakit itu penghapus dosa..

so mana lah tahu ALLAH  nak hapuskan dosa2 aku yang banyak ni..alhamdullillah~

so aku kenalah redha dengan ketentuan DIA..




aku xboleh la nak membela sangat sakit ni..

xkan la nak baring jak atas katil mengenang nasib ala2 macam mat jenin tu kan?

xde faedah nya kot nak berangan memanjang..

kena jugak kuar kan sweat sikit..nnt toksik dalam bdn xkuar la pulak kan =)

so sepanjang sakit ni, alhamdullillah xlah sakit teruk mana pun..

sore throat, cough and kadang2 temperature badan nek turun nek turun..

dapat jugak la aku tolong2 ummi aku kemas2kan rumah ni, anak yang baik la katakan..menyampah den! haha

dapat gak menyiksa sweat glands aku tuk kuar kan toksik2 tuh..^^ loike!


sakit itu penghapus dosa ^^



actually sepanjang aku sakit ni, cik abg pun tengah sakit sama..

macam berjanji lak kitaorang ni kan..gatal!haha


ish! xde la..dia sakit sebab perubahan cuaca kat negara kangaroo tu..

dha nak masuk summer kan kat sana..so cuaca xmenentu..

but look like he was more sick than me..

sekarang dia still tengah demam lagi..kesian kat dia..huhu 

dha kot bagi banyak tips kat dia..




aku xdapat nak tolong banyak sangat..

setakat bagi nasihat makan ubat jangan pernah miss..

minum air banyak2..jangan tido lambat sangat, letak tuala lembab atas dahi tu..bla bla bla macam mak orang dha~



dia pun dha besar panjang dha tau nak jaga diri kot..

sepa suru jauh benor..kalau dekat kan boleh tolong tgok2 kan..aiseh!melebih minah ni..haha

lagi pun aku belum lagi jadi doktor, nak komen banyak2 takut bukan tambah sihat makin worse ada la..haha




I pray he'll get well soon..

dha nak dekat exam kot..assingment dorang lagi banyak nak kena settle..

fuhh~ nasib baik U aku sayang kat student medic dia..xbagi assignment langsung ^^ sila la jeles k budak2 medic kat U yang len..haha XD

oopppssss! len dha ceta aku ni..hehe..




dear mr, sabar k..sakit kan penghapus dosa..^^

insyaALLAH everything gonna be fine soon and you'll get better..amin~

rehat banyak2 and take care!



~wassalam~



1 comment:

aizatbendarah said...

thank you Mrs. :) yeay i got a blog entry for me #again hikhik