Golongan yang mana kah?



Assalammualaikum WBT ^^

salam Ramadhan ke16 guys!

-
-
-

alhamdullillah sampai jugak kita ke Ramadhan yg ke16 ni kan..gud job!

beruntung kepada siapa yang full puasa nya setakat ni..alhamdullillah once again ^^

tadi sebelum buat post ni, aku singgah blog sorang senior skola lama..(sumber inspirasi)

terjentik jugak hati ni baca post latest dari beliau..

tertanya tanya "aku terletak dalam golongan yang mana?"

pertama?kedua? alhamdullillah, tidak sia2 ramadhan ku kali ni..

 or ketiga? nauzubillah..

apa itu golongan pertama, kedua dan ketiga?

korang bole la usha2 kat blog beliau k..

sudah aku link kan ke entry tersebut..

semoga apa yang beliau kongsikan dapat pemberi peringatan kepada kita..insyaALLAH~

-
-
-



semoga apa yang telah aku laksana kan sepanjang bulan penuh barakah ni mendapat keberkatan dari ALLAH SWT..

andai pernah ada terkasar bahasa tersentuh hati maaf kan la ya..^^

~ wassalam ~



p/s :
  •  terpaksa tangguhkan dulu post yang aku janjikan dulu, masih dalam pembikinan..hehe ^^ 
  • hurm, macam mahu buat GA..kalau ada kesempatan and kakak aku mahu tolong skali, insyaALLAH akan  terlaksana la GA tu ^^


No comments: