Bubye 1st year..Hello 2nd Year ^^

Assalammualaikum WBT & Salam Sejahtera suma ^^

hari ni dha sehari kita melaksanakan rukun islam yang ke3..alhamdullillah~

ada tinggal berapa hari lagi nak raya? ahahaha..dha len dha crita ni...raya la pulak~ hehe

hari tu kan before aku xdpt nak on9 aku dha janji nak habaq mai tentang wat happen sekeliling aku..

etc musim exam..

walaupun dha berlalu aku nak gtau jgak..scara ringkas & padat..^^

okai exam final kitaorg start 11 May 2011 and berakhir pada 4 July 2011..

d mulakan dgn exam practical tuk setiap 4 subject ^^

then exam written & oral start 29 May 2011 hingga 4 July 2011..

macam macam dugaan aku dapat tym exam hari tu..

dengan gastroenteritis nya,kena masukkan air dalam badan..

kena halau kuar rumah oleh tuan rumah..dengan macam2 lagi la..

ada 2 ayat dari Doctor yang aku xble blah punya tym exam oral aku..

1st ayat Doc tuk aku tym exam oral Anat

"what you want to be?surgeon?or gynecologist?".."err..gynecologist..".."how you want to be gynecologist?blood supply of uterus you did not know!" <-- dengan muka bikin takut dia cakap ma aku..adei..down gilak tym tu..down..down..down..huhu

2nd ayat Doc tuk aku tym exam oral Physio

" my gall bladder almost rupture bcoz so happy.."  <-- doc tu yg ckp ni bnda

ni gara2 aku xdapat kasi habis jawapan aku dan salah..=.=''

syukur alhamdullillah dpt jugak aku menghabiskan exam final 1st year aku dengan baik..

and resultnya JAID..

Alhamdullillah ^^ syukur ke hadrat Ilahi walaupun ada terselit sedikit rasa kesal d dlm hati..

biar result tahun ini mengajar aku erti tuk terus berusaha..

tahun Dua yang akan datang ni..no more play play..

focus!

Sedia Awal Tumpuan Ulangkaji ! SATU !

need to make my mom&dad proud of me as usual..^^

ok, aku mahu selit kan beberapa gambar sebagai tatapan bersama ^^



gambar d snap ole kwn tym aku d sahkan kena gastroenteritis..

seliter air msuk dlam badan..sakit you kena cucuk jarum..huhu



ni plak gambar2 setelah habis exam..4 July 2011..






muka muka kegembiraan jelas terpancar dari suma muka kami ^^

credit to Mohd Ikhwan WaoNe atas gambarnya..^^ 


sekarang suma orang tengah enjoy cuti semester masing masing..

ada yang menghabiskan cuti summer ni dengan pulang ke pangkuan keluarga..

ada jugak yang stay tuk meraihkan Ramadhan & Syawal d bumi Anbiah ^^

enjoy ur holiday guys!

tahniah tuk result result kamu yang memberangsangkan tu guys! tahniah!

naik cuti nanti..kita suma dha jadi budak Medic 2nd Year Univ.Zagazig Egypt..alhamdullillah~

mudah2an dengan pelbagai kenangan yang telah kita dapat tym 1st year dulu menjadi ikthibar buat kita suma..insyaALLAH~

kita masih ada 5 tahun yang perlu di habiskan untuk menjadi seorang Doktor and Dokturah yang berjaya dunia&akhirat..insyaALLAH~

semoga tahun2 mendatang akan menjadikan kita seorang insan yang bisa berbakti kepada masyarakat sekeliling..insyaALLAH~

~Wassalam~










No comments: