aku dha tua la weyh!!


Assalammualaikum ^^ salam Ramadhan ke11 semua~


aku dha tua la weyh!!

sebab nya aku dha ada anak buah yang berderet deret..

walaupun bukan hasil drpd adik beradik aku..

well akak aku baru umo 20 tahun..and xkahwin ag..so itu agak mustahil untuk dia mempunyai anak kan?

budak yang comey kat atas tuh anak akak sepupu aku..^^

so budak ni d kira sebagai ANAK BUAH aku la kan?kan? hehe

aku dha tua la weyh!! dha kena gelar Auntie!Makcik! *excited*

nama budak kecik ni Mohd.Aqeef Danish..nama power sih..caya la! haha XD

just called him Aqeef..

Aqeef pandai wat mimik muka..usual think yang baby abad sekarang dapat wat..-_-"

comey la dia..mata dha la besar..argghh!! rasa macam nak gigit2 ja pipi dia tuh..haha *puasa doe*

dha dha..aku xble luahkan "kegeraman" aku terhadap kanak2 d sini..

silap2 nanti aku d anggap child abuser tettttt! haha

enjoy ur reading here ^^

~wassalam~



p/s : comey macam autie dia ni kan?kan? (masuk bakul angkat sendiri la plak~) hahaha XD

4 comments:

cart kartika said...

comey la budak ney ^^

Syah_Ridzeah said...

sedar pun dah tua.. haha.. ;p

qilah said...

nak pinjam ! nak pinjam. comelnya syan (:

Syan_Neesa said...

ika : tgok la auntie dia..hehe ^^

qila : nak pinjam? ble..^^ comel kan..hehe