im an evil little sister ever..haha =D

dear sister..

let me laugh for a moment sist..


hahahahahaha..=D

oooopppppssss terlabih suda ni sist..

post ni d tuju kan khas wat kakak tersayang aku..

yang kini jauh d mata tapi dekat gilak d hati..

geli la plak hati aku ingat pa jadi hari ni dan semalam..

gara2 aku, ko kena bebel sist?

pity u..oh~

bukan pa la kan sist..

ko ja bha yang dekat ngan ummi sekarang..

nda logik gak kan ummi mo bebel aku yang jauh2 ni..

i mean direct bebel mcm yang ko kena semalam tu..

sampai dia wat 3 post bha dlm sehari gara2 aku punya problem..




ok post ketiga wat aku really really piss off

sabar ja aku cni

ko kutuk kawan2 aku?

ai..nda ble jadi ni tau =.=''

seyes aku piss off ngan ko!!

benci ko tuk seketika! iya tuk SEKETIKA!

benci!benci!benci!

tapi kan, pa yang aku lucu di sini..

ko cakap ummi marah2 ko pasal aku?

tapi barusan ja aku kol ummi tadi ( around 230 am waktu mesir)

ummi rilek ja cakap ngan aku..

ada selit2 jugak la nasihat, tp teda BEBELAN..

memang dia mo marah ko bah tu..

trima ja la sist..

hahahahahaha..

lucu lucu~

ini la antara faedah nya study abroad sist..

lebih di sayangi..yes! LEBIH DISAYANGI..

ooopppppsssss jgn jeles2 yer ^^

pa ble wat la..memang rezeki ko kali smlm ar..

ko ada rakam tym ko kna bebel tu?

mo jugak aku dengar pa ummi cakap ma ko..

hahaha..(evil laughing)

im really really an evil little sister..

sekian dari aku..your beloved little sister..

air di cincang xkan putus bah sist..^^

sayang ko selamanya..sory la inbox2 tu ar..

aku kan BENCI ko tuk SEKETIKA..hihi ^^

luv u damn so much my skinny sister! =p



p/s : wat sepa2 yang terasa/kena mengena dlm hal ni, sya mohon maaf k..^^ ku susun 10 jari memohon kemaafan..xcukup jari tangan sya susun ag 10 jari kaki..xckup, sya ble minta kawan2 sya tolong..^^ hihi

1 comment:

Nurul Jannah said...

haha..biasela adek beradek :D