Hello there 19~




Syukur Alhamdullillah~

im oredy 19 years old girl..since 18 jun 2011

eh not girl anymore  i think..

women..aiseh~

dalam tempoh masa 19 tahun kebelakang ni

banyak betul benda yang terjadi dalam hidup aku..

tapi masih belum boleh di katakan yang aku uda cukup matang

masi banyak benda yang belum di terokai lagi..

iya la, study pun masi 1st year medical student

eh, jap mo masuk 2nd year uda bha..hihi

naa kan, tu menampakkan yang aku still perlu tahu banyak lagi..^^

tahun ni, bday aku kena celebrate di sini..

di mana ag kan klo bukan d ruang tamu rumah kami ^^

nice bday surprise guys!

kami hargai surprise kamu..

eh, knapa aku guna "kami" plak sna..

bha iya la..

sambut sama2 ngan Ummu Solehah Abd Razak..

bday dia 17 jun 1992..aku kan 18 jun 1992..

so..

kami bdua..share 1 bday kek..romantik gitu~ haha

tadaaaaa~



tgok tgok..love ag bentuk kek tu kan...

memang romantik la bday kek kami..haha

thx guys!

thx for the kek..thx for the dinner..

ayam goreng c Fatin paling cun~

paling manang ayam goreng ko..a.k.a kentucky fried chicken ^^ haha

thx guys once again..

susa senang kita hadapi bersama..^^ *wink*

lepas ni dapat ag x kita mo celebrate sama2 bday masing2?

huhu..

pasni dha kena pindah umah..

pecah dua..

6 timur 4 barat..huhu

papapun yang jadi..persahabatan kita tetap terjalin ok? ^^

thx tuk suma ucapan bday yg aku terima..

may ALLAH bless all of u too..

semoga kita sama2 panjang umur, murah rezeki..

supaya kita suma dapat menjalankan perintah ALLAH & menjauhi laranganNya..

amin~

untuk ummi&abah..

terima kasih jugak tuk kamu berdua..

kerna kamu

adik di sini..mencecah usia ini..

thx a lot ^^ sayang kalian!

sepa2 yang mo bagi hadiah tu ag amat d alu2kan(xmalu) hihi

masi sempat ag ni..auwch! haha

~ wassalam ~



my sweet housemates ever ^^




2 comments:

Nurul Jannah said...

selamat melangkah alam 19 tahun :)

Diyana Safiah said...

sweet la your cake..dh lame gk xmkn cake nieh...T.T
btw,happy belated birthday...!!
cpat check on your wish list..!! hehe ~ :p