: : i oredy missing u =( : :


Assalammualaikum WBT & Salam Sejahtera olz ^^

even dha 3 hari berlalu..

im still surrounded with his memories...

start to missing him..

start to imagine how im gonna to spend my holiday without him around..

sebelum tido, kompom aku akan ingat kat dia..

ketawa dia..nakal dia..perlian dia kat aku..degil dia mo dengar cakap aku.. :(

last word yang aku dengar dari mulut dia, walaupun hanya dari corong telefon..

"syan, sory syan, len kali la kita jumpa ar.."

setiap kali ingat, aku akan cakap mcmni..

"bila lip, bila ag kita mo jumpa ni?? "

tekanan ngan diri sendiri bila menyoal balik..

iya, i know dia dha xde..

masa xble putar balik..

aku sayang dia sangat sangat..

dat why aku xdpt mo terima benda ni dengan cepat..

give me times..

iya, i know, i need to focus in my study..final xlama ag..:(

airmata ni xmau berhenti tiap kali ingat kat dia..

mulut ni jugak xpernah berhenti dr sedekahkan al-fatihah kat dia...

last words..

aku sayang dia..aku start tuk rindu dia..huahuhuhuhu :(





No comments: