: : heart rate aku increase!! : :

Assalammualaikum wbt & Salam sejahtera olz ^^

lub dupp lub dupp lub dupp~

heart sound aku dha bunyi semacam ja skrg..

dengar guna stethoscope pun mcm dengar lagu rock dha..

aiyak melebih plak ko syan..kikikiki ^^

pa tah ag heart rate aku?? =.=" increase!!

seyes! makin dekat final ni,

makin takut lak aku..

mana tak nya, baru berapa buku aku cover??

SATU!!..tu pun baru upper limb anatomi..

klo nak cakap aku KOSONG..xjugak 

ada jugak yang still melekat kat kepala otak aku ni..insyaALLAH..

sedangkan tnggal 25 hari lagi ni..

yes! 25 days to go babe..

punya kecut aku..banyak lagi ni..

sekarang pun baru start physio..

ANS(autonomic nerves system) tadi tym SC a.k.a Usrah..

kitaorang wat ala ala study group gitu..^^

alhamdullillah..dapat gak wat revision pasal ANS..*wink*

sekarang aku tengah belek belek ni buku nerve&muscles..physio gak..

Biochem & Histo xgerak ag ni..

aku dha target..

one week one subject!

insyaALLAH..i'll be prepare to enter the exam hall <-- confident tul!

my ummi pesan kan..

"adik, jangan ko panic, rileks jaaaaa..klo panic nnt xdpt mo fokus.."

so conclusion nya...

jangan panic!



cool ja..act macam besa ja..tapi still ko bukak buku..

study!bangun awal pagi!dekatkan diri ngan ALLAH!
jaga hubungan sesama manusia!jangan tido ja keja!

okai?? ^^

dha, post aku ni kin aku panic ja tau..

menyesal post..>.<"

xde la, saja nak lepaskan kepanikan tu kat sini..

biar sama sama kita rasa k..^^

okai, daaaaa~

nak sambung belek ni N&M..

~wassalam~


p/s : sesungguhnya kalau kita meluangkan masa kita dengan mendekatkan diri dengan ALLAH, nescaya ALLAH akan memberikan kita masa yang mencukupi..^^..wish me luck k guys!!

No comments: