: : CONTEST : DIA BERI, AKU TERIMA.. : :

Assalammualaikum W.B.T & Salam Malam u all~

dalam kesibukan aku mem"packing" barang barang tuk d bawak pulang ke mesir..

my beloved sista lak tag i join 1st contest dia..

so as sorang adik yang sayang bangat kat kakak dia, i pun follow la..

support my sista bha, klo bukan aku sepa ag? 

ko mo support dia?haha..bulih bha..p ko join ni contest! aku alu alu kan..

okai, aku melalut dha..

tajuk contest dia..



dia suru aku ceta pa benda yang paling berharga aku pernah terima dari seseorang..

hurm..i think u oredy know la sista..

tp ole sbb ni ada la ptndgn, so aku try la jgak luck aq kan..hihi..support ko bha..^^

okai bendanya adalah..

2 TEDDY BEAR..

*ni la teddy teddy tu..with me sekali~ ^ _^


aku dapat tym bday aku last year..

dari siapa? mesti la dari si dia..but skunk dha jd my ex k..hihi

he gave me dis two teddy tym aku dha nak gerak tuk pulang ke kolej, kat bus station u..

waktu tu aku still ag menjadi salah satu penuntut d KML..


dia bagi ni sembunyi sembunyi tau,aku g seberang jalan ambil,dia xdpt mo jumpa aku lama lama,takut terkantoi ma parents aku(parents aku xsuka menda menda ni actually)..

but ummi ma abah ingat org len yang bagi,sbb aku yang gtau drg mcm tu..drg ingt one of my bestie yang bagi..see how evil i am..haha <-- evil laughing


actually, aku yang minta bha ni..

tym tu kami tgh date kat 1B..round round la kedai kedai kat sana..

asal ja masuk kedai mcm SOMETHING DIFFERENT tu, aku g kat bahagian patung, then ckp..

"kan bagus klo ada orang bagi teddy ni tym bday aku..(aku pegang teddy yang besar k) "

setiap kali masuk kedai yg mcm tu..

sekali tym bday aku, aku dapat teddy teddy yang kecik tu..dia ckp sebagai ganti yang besar aku tunjuk tu..hukhukhuk..sedih u..tapi im hapy jgak..sbb dpt teddy..bertambah koleksi I..hihi..

seyesly, teddy teddy ni i still jaga k..

yang kaler coklat tu, i bawak g mesir sana..yg pink tu ni hah, ada cni..

i'll keep it as the symbol we hav been 2gether dear..setahun sebulan..^^

k la, aku rasa tu ja la story behind the scene dia..hihi..

kena suru tag orang..so aku mo tag..


tq..

bubye..

wassalam~



2 comments:

Anonymous said...

makasi la sista arr.. haha..
gudluck la ar.. !

Azwa Mohamad said...

tenks yer.... i'll support u bha!!! ;)