aku takut + risau..




aku boleh!!! aku yakin aku boleh hadapi suma dugaan ini..ALLAH tidak akan membebankan seseorang melainkan dengan kesanggupannya..aku berpegang teguh dgn janji ALLAH SWT ini. sesungguhnya aq telah di berikan tanggungjawab tuk menyambung pelajaran di sini bersama rakan2 yg lain, pada waktu skrg aq hanya mampu bdoa dan trus bdoa agar hidup kami d cni trus d lindungi NYA..d samping risau akan keselamatan kami d sni, musim exam jgak akan tiba xlama ag, aku dan rakan2 yg lain yg berada di Universiti Zagazig ini akan menduduki Midterm Exam pd 20 hrbln Feb ini shingga 23 Feb, cuti winter break yg akan bmula lusa (28 hrbln Jan) insyaALLAH akan kami perguna kan dgn sbaik mungkin, masa2 lapang kami akan d isi dgn staD yg berterusan..kerana kami ingin menjadi doktor yang bisa berbakti kepada rakyat malaysia especially rakyat sabah..doakan kejayaan yg berterusan untuk kami d cni..saat ini aq ingin sangat menitis kan air mata kerisauan, namun aq gagah kan hati tuk trus bkata.. 

" dont think -ve girl, ALLAH is owez wit u, dont stop praying, ask HIM to protect u and ur fren here..insyaALLAH there will not be something bad hapen..insyaALLAH~"..

aja2x fighting syan!!! 


No comments: